Hello everyone, In our project "We are all different but the same" the 3rd graders had a Spanish lesson... Here is a record of the lessons... Thank you teacher Letícia Correia for teaching us!
Yo habloEspañol!!!
Olá a todos,
No âmbito do nosso projeto"Somos todos diferentes, mas iguais"osalunos do 3ºanotiveram uma aula de espanhol... Aquifica o registodas aulas...
Obrigada por nos ensinar professoraLetíciaCorreia !